کورکورانه یا ببخشید آقا ساعت چنده؟

داستانک‌ها و پاراگراف‌ها

-->

جمعه، مرداد ۰۷، ۱۳۸۴

هذیان‌های شبانه

من می‌گریم و تو می‌گریی. من فریاد می‌زنم و تو فریاد می‌زنی. ولی هر کس برای خود.
شاید گاهی به هم دستمال قرض بدهیم، ولی شانه‌هایمان خالی خواهد ماند.
این سرنوشتی‌ست که قرار بود به خط خودمان نوشته شود.
رویاهایمان همیشه زیبا باقی خواهند ماند. زیرا حقیقت هرگز به آن نزدیک نمی‌شود.
در زمین راه می‌رویم بی‌آنکه قدم‌هایمان بر روی آن باشد.
کاش کمی، فقط کمی شجاع بودیم.
شاید همه چیز خراب می‌شد ولی ما در آن لحظه فوق‌العاده بودیم، خودمان بودیم.
پس هر چه زودتر وصیت‌نامه‌ات رابگذار در جیب پیراهنت و...

13 Comments:

Anonymous ناشناس said...

من كنار توام تو كنار منی
دلت اما كنار دلم نیست . نمی دانم چرا ؟
پیش از اینها دوست تر بودیم
نمی دانم چرا ؟
خنده هامان خنده های عشق بود ، چشمت اكنون دروغ می گوید باز
همه عالم دروغ می گوید باز
من میان دوجوی اشك هستم
ولی انگار دروغ می گویم باز

۱۱:۱۹ قبل‌ازظهر, مرداد ۰۷, ۱۳۸۴  
Anonymous ناشناس said...

سلام . خوبی عزیزجان؟اما من که هنوز وصیت نکرده ام . پس بگو کمی مهلت بدن بهم .هنوز تا شجاعت ما راه درازی مونده ،مثلا از این‌جا تا یه گور که هم‌قدوقواره‌ی ما باشه . بگو یه کم مهلت بدن . می‌شه یعنی؟

۹:۳۷ بعدازظهر, مرداد ۰۷, ۱۳۸۴  
Anonymous ناشناس said...

اينهمه خيابون....اينهمه راه....اينهمه گذر....اينا رو نساختن که آدما راحت تر بشن... اينا رو ساختن تا هر کي از يه راه بره....نميشه دو نفر از يه راه....هر کي بايد از راه خودش و به تنهايي بره....زندگي رفت و آمد آدمهاست.....زندگي ..................................................................................................................................

۷:۱۳ بعدازظهر, مرداد ۰۸, ۱۳۸۴  
Anonymous ناشناس said...

امید وارم رویاهات از واقعیت ها پیشی بگریند از ایمیلت هم ممنون

۷:۱۳ بعدازظهر, مرداد ۱۰, ۱۳۸۴  
Anonymous ناشناس said...

و چه سرد است حس بودن برای نابودی...

۷:۵۷ بعدازظهر, مرداد ۱۱, ۱۳۸۴  
Blogger yas. said...

رویاهایمان همیشه زیبا باقی خواهند ماند. زیرا حقیقت هرگز به آن نزدیک نمی‌شود.
تو راس می گی رفیق ... راسسسسس میگی

۹:۰۶ بعدازظهر, مرداد ۱۱, ۱۳۸۴  
Anonymous ناشناس said...

سلام .من هیچ وقت دسمالم را قرض نمیدهم .خیلی خوبه . من به شما لینک دادم . ممنون

۱:۱۰ قبل‌ازظهر, مرداد ۱۲, ۱۳۸۴  
Anonymous ناشناس said...

سلام. ــــــــ اولين ــــــ قسمت ـــــــ برنامه ـــــــ با سندباد ــــــــ جمعه ــــــ شب ـــــ از ــــــ شبکه ــــــ جام جم( اینترنشنال ) ـــــــ در ـــــــ ساعت ــــــــ۲۴:۳۰ ـــــــ به ــــــ وقت ـــــــ تهران ـــــــ و ـــــــ ۲۲:۰۰ ــــــــ به وقت ــــــــ اروپا ــــــــ پخش ـــــــ خواهد ــــــــ شد ! ــــــــ اين ــــــــ برنامه ــــــــ در ــــــــ خصوص ـــــــ وبلاگ نويسان ــــــــ هست. ـــــــ فرصت ـــــــ خوبيه ــــــــ برای ــــــــ تو، ـــــــ برای ــــــ همه !! ــــــــ دلم ــــــ می خواست ــــــــ بعد ــــــــ از ـــــــ برنامه ــــــــ لبخند ــــــــ رضایتو ــــــــ رو ــــــ لب ـــــ همتون ـــــــ می دیدم !

۸:۴۶ بعدازظهر, مرداد ۱۲, ۱۳۸۴  
Anonymous ناشناس said...

aare , webloge shomaa ro didam vali delam mikhaad barnaamaro bebinid . khoshhaal misham

۱۰:۱۰ بعدازظهر, مرداد ۱۲, ۱۳۸۴  
Anonymous ناشناس said...

...مثل همیشه مان

۱۲:۱۰ قبل‌ازظهر, مرداد ۱۴, ۱۳۸۴  
Anonymous ناشناس said...

هستيم همين گوشه کنارها در خدمت شما.
رد کامنتت را گرفتم و آمدم. شما هم مثل من فرانسه نشيني؟ يا بلژيک نشين؟
بايد سر فرصت بيايم و نوشته هاي‌تان را بخوانم.

۱۲:۳۹ قبل‌ازظهر, مرداد ۱۵, ۱۳۸۴  
Anonymous ناشناس said...

kash...

۲:۵۱ قبل‌ازظهر, مرداد ۱۵, ۱۳۸۴  
Anonymous ناشناس said...

من هنوز زندگي مي كنم! زندگي بودن تابو بدون اينكه نياز داشته باشم به تصديق ديگران, بدون اينكه به راه و روش هاي آنها اهميت بدهم,‌بدون اينكه بخواهم روشهاي كوركورانهء انها را در پيش بگيرم! من خوب ميدونم چطور مي خوام زندگي كنم! من بايد زندگي كنم!
اينجا هم مينويسم:
http://dr-k.blogfa.com

۱:۴۱ بعدازظهر, مرداد ۱۵, ۱۳۸۴  

ارسال یک نظر

<< Home