کورکورانه یا ببخشید آقا ساعت چنده؟

داستانک‌ها و پاراگراف‌ها

-->

پنجشنبه، خرداد ۱۹، ۱۳۸۴

سمفونی سیگارهای ته کشیده

photo by: Alireza Mosaffa
تَق، تَق، تَق. می‌رم و در رو باز می‌کنم. هیچ کس بیرون نیست. در رو می‌بندم و می‌آم تو خونه.
روی مبل نشستی، آروم با همون قد کشیده و لبخند همیشگی.
می‌گی سلام
می‌گم خوش اومدی
انگشترت رو در می‌آری و می‌گی ببین! هنوز دارمش.
بلند بلند می‌خندم. دلم می‌خواد بچرخم و برقصم. می‌چرخم و می‌رقصم. این‌قدر که سرم گیج می‌ره.
می‌رم لب پنجره می‌شینم، سیگارمو روشن می‌کنم و خیره می‌شم به بیرون.
می‌دویی طرفم، سیگارمو می‌قاپی و فرار می‌کنی. دنبالت می‌کنم، ولی نمی‌تونم بگیرمت.
تَق، تَق، تَق. می‌رم در رو باز می‌کنم.
بیرون وایسادی
می‌گی خداحافظ
می‌گم خوش اومدی و در رو می‌بندم.
گوش کن، گنجیشکا شروع کردن به آواز خوندن.

9 Comments:

Blogger yas. said...

همیشه به اون اثر لب هایی که روی ته سیگارا می مونه مشکوکم

۷:۴۶ قبل‌ازظهر, خرداد ۲۰, ۱۳۸۴  
Anonymous ناشناس said...

سلام. می خواستم بگویم الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الطلم، آیه نیست بلکه یک حدیث از معصوم است.

۱:۱۷ بعدازظهر, خرداد ۲۰, ۱۳۸۴  
Anonymous ناشناس said...

سلام بالا خره یک سایت پیدا شد مثل بقیه (مخصوصا پرژن بلاگها چرت پرت ننویسد
موفق باشید

۲:۰۲ بعدازظهر, خرداد ۲۰, ۱۳۸۴  
Anonymous ناشناس said...

در می زند :تق تق تق
این توهم امدنش و این واقعیت رفتنش.....

۷:۰۲ قبل‌ازظهر, خرداد ۲۱, ۱۳۸۴  
Anonymous ناشناس said...

avaze gonjishka ham tamoom mishe....to mimoonio sedaye tagh taghi ke tamoomi nadare....

۶:۵۱ بعدازظهر, خرداد ۲۱, ۱۳۸۴  
Anonymous ناشناس said...

اجازه هست کمی بیشتر فکر کنم؟!...

۵:۵۹ بعدازظهر, خرداد ۲۲, ۱۳۸۴  
Anonymous ناشناس said...

تو کورکورانه مي نويسي....کورکورانه حرف مي زني.....ولي من کورکورانه نمي نويسم....کورکورانه نگاهت نمي کنم....کورکورانه به دبدنت نمي يام که امروز باشم و فردا نباشم....کورکوانه.....بيا.....آروم آروم بيا....تصميم کورکورانه نگير....من با اين دو کلمه درگير مي شم.....بيا در رو باز کن من زير بارون خيس شدم....بيا ببين دارم در مي زنم....بيا من سيگارت رو برات آوردم....بيا....

۶:۱۵ بعدازظهر, خرداد ۲۲, ۱۳۸۴  
Anonymous ناشناس said...

نوشته هات به دلم نشست....عجيب...سخت.... به جمع همسايه هام خوش اومدي...اميد که دوستاي خوبي باشيم...آروم و بي دغدغه....

۶:۲۷ بعدازظهر, خرداد ۲۲, ۱۳۸۴  
Anonymous ناشناس said...

salam
fekr konam bayad azatun tashakor konam bekhater e comment va albateh bekhatere khundane weblogam!shoma avalin adameh gharibe i hastid ke comment dadeh (baghieh haz dustam budan hame) va mamoonam!omidvaram chizaii ke minivisam baratun jaleb basheh!

kheyli roshan nagoftid jabvabetun ro!
doost darid bashe ya hast?
rasti az koja midunid hame chi ro nemisheh ba aghl bedast avord?manzuretun ine ke bayad ba ehsas bedasteshun avord?ehsas ghabele etemad hast?

kheyli digeh chert o pert goftam!
felan khodahafez

۸:۰۴ قبل‌ازظهر, خرداد ۲۳, ۱۳۸۴  

ارسال یک نظر

<< Home